Aby złożyć wniosek do urzędu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP
- założenie i użytkowanie tego konta jest bezpłatne
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
- Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie wniosku na platformie usług administracji publicznej ePUAP z dołączonym podpisem elektronicznym.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
- Dokumenty muszą być podpisane ważnym podpisem elektronicznym;
- Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3 MB.
- Akceptowalne formaty załączników to:
- DOC, RTF, ODT;
- XLS;
- CSV;
- TXT;
- GIF, TIF, BMP, JPG;
- PDF;
- ZIP;
- Dokumenty niepodpisane ważnym podpisem elektronicznym lub zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone;